úterý 9. března 2010

No sound

Vim ze jsem se neozvala asi tak priblizne pul roku :D ale nejak kdyz jsem menila rodiny, tak se to zvrtlo a ono je potom tezke navazovat. Takze se budu asi snazit tak nejak shrnout co se stalo.

New family
Asi tak po dvou mesicich jsme s Franny zmenily rodiny. Jelikoz to je celkem tezky najit novou rodinu tak to trvalo, ale potom se nas ujaly dve ucitelky. Ja bydlim s ucitelkou anglictiny, a nastesti jsem zustala ve stare skole, a Franny se musela odstehovat protoze ucitelka se kterou ona bydli je z jineho mesta, tudiiz musi jit i do jine skoly. Ja bych se tomu asi moc nebranila chodit do jine skoly ale matura je pro me nejdulezitejsi a tu jsem mela tady jistou.
Stare rodine jsme rekli den predtim nez jsme se odstehovali, ze se teda stehujem :D celkem sok ale lepsi nez tam bydlet mesic s ti mze se nemame vsichni radi.

Takze nova rodinka.... Alissa (mom) moje ucitelka anglictiny, Frank (dad) pracuje doma a strasne rad me otravuje :D :D, a brachove Michael a Brian (9,7) kteri me nekdy jakoze malem zabijou ale jinak ok.. Znam horsi americke deti.
S prestehovanim se taky zmenil styl zivota, a to uplne. Ve stare rodine neslavili Halloweena ani Thanksgiving takze jsem mela stesti ze jsem se prestehovala asi dva dny pred Halloweenem a oslavila to s novou rodinkou.. Bylo to celkem vtipne no. Taky jsem byla na pro-football game JETS <3>
Co se cestovani tyce, tak jsme byli v Bostonu na 3 dny a videli sme toho "faaaakt hodne" :D ale za to jsme byli v muzeu a videli vystavu HArryho Pottera coz bylo jakoze fakt AMAZING!!!!!!! Potom dve nastevy New York City, aaa to je asik tak vse..

SCHOOL
Skola se pro me taky trochu zmenila. Tim ze ted bydlim s ucitelkou tak jsem ve skole trosku vic nez jsem byla zvykla, mam lepsi vztahy s jinyma ucitelama a taky jsem si vic jista. Asi to taky bude ti mze uz rozumim vsem a vsem (more or less) a taky znam vic lidi. Kdyz mi skoncilo plavani, coz bylo uplne super, dala jsem se na divadlo. Delame Seussical the musical a je to bomba. Libi se mi na jake urovni to tady je. Slezske divadlo hadra :D
Tak celkove se zapojuju do vice aktivit a zacinam si to tady uzivat naplno (je nacase :D)

.
.
.
.
Jelikoz a tudiz uz musim jiti, tak napisu neco zase za chvilu... SLIBUJU :D
XOXO Dee

3 komentáře:

  1. no teda, sem trochu v šoku! Jak to že ses odhodlala něco napsat, už jsem ani nedoufala ... jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěknej článek, těším se na další!!
    O.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj je tam hodně mejdanů jak je to např. ve filmu prcičky ??

    OdpovědětVymazat