sobota 5. září 2009

let, přílet, rodinka...

Tuhle pasáž mám ještě pečlivě zapsanou v deníčku :D, který jsem téměř hned po příletu přestala psát.. Štve mě to, ale fakt na to nemám čas :(Takže, letěla jsem 25.8.09 z Prahy v 11 hodin. Let trval okolo 10-ti hodin. V letadle jsem seděla se starším americkým párem, velice příjemným, který mě celou dobu uklidňoval a ptal se mě na to jestli jsem ok atd... Všichni se mě ptali co bylo na jídlo :D ok takže já si vybrala kuře = kuřecí kousek (opravdu kousek :D ), gnocchi, špenát, malý tmavý rohlíček, máslo, tavený sýr a marlenka <3>
Bylo to tam celkem drsně přísný, ale když jsem se z toho vymotala tak už to bylo ok. JElikož jsme s Kájou měli gaty vedle sebe tak jsme chvilku byly spolu a čekaly na svá letadla... Nakonec všechno dopadlo skvěle a já seděla v letadle směr Hartford. Cesta trvala 2 hodiny a já seděla s dvouma ženskýma někde z gruzie bo co :D Byla jsem už celkem fest unavená a nebylo mi moc dobře, takže jsem byla ráda, když v 20:30 naše letadlo přistálo v Connecticutu.. Potom jsem už jenom popadla tašku, která měla asi 150 kilo a šla hledat rodinu Pollock s balónkem a jmenovkou...
První dojem byl - O M G :D, druhý byl - nechápu proč se Hal nechce fotit a třetí byl - hlavně na mě nemluvte anglicky ptž vám asi fakt nebudu rozumět :D
Po přivítání jsme šli pro kufry, naštěstí všechny (dva :D ) přijely a my se mohli vydat k autu.. no autu.. je to spíš takový domeček na kolech.. Potom jsme jeli domů. Cesta trvala asi hodinku a já usla.. probudili mě až před barákem.. Vypadal trošku větší než na obrázku mno :D konečně jsme se dostali dovnitř a já byla :-O takovej bordel jsem ani doma neviděla :D:D A to je co říct :D takže jsem si vytahala kufry na půdu kde mám pokojíček a radši šla hned spát....

1 komentář:

  1. ... jak že takový bordel, jsi ani doma neviděla? ... chtěla jsi snad napsat, že u sebe v pokojíku jsi takový neměla :D

    OdpovědětVymazat