sobota 5. září 2009

první dny, šoky a poznatky..

První den jsem se probudila asi v 5 hodin ráno - SAKRA chtěla jsem spát minimálně do 12 :D Šla jsem dolů, potkala Hala a Anne, šla ještě níž a potkala Maxe a Cindy... :D ¨
Na snídani jsem si dala English muffin - cereální něco, které když rozpečete v toasteru chutná vcelku jedle. Potom se objevil Hal s telefonem, že mi volá táta - I said WHAT?!.. Byl to Luděk s mamkou, kteří jaxik nevěděli jestli jsem doletěla nebo ne.. stane se :P (promiň mami)
Potom co si Anne umyla hlavu, jak to dělá každé ráno, jsme jely do školy. Škola je OBROVSKÁ!!! U vchodu seděli nějací seniors (maturanti) a jestli jako chceme pomoc nebo tak něco. Anne říkala, že se máme sejít s Cathy Bednarz což je moje jako kdyby třídní, ale ne tak docela :D Když jsme přišli do kanceláře, tak tam žádná Cathy nebyla, že tam prej bude až v pondělí (btw. škola začínala v pondělí) Ok tak nic... Anne se mě zeptala co bych tak chtěla dělat - já jsem mlčela -> v angličtině to znamená jedem na kupovat :D, asi.... Tak jsme jely na takovou menší prohlídku města a potom do supermarketů - neuvěřitelně velký.. Pak jsme jely domů a daly si oběd - sendvič a něco co se nedalo popsat ale bylo to díkybohu jedlý..
Kolem 2 hodiny jsme jely k doktorovi. Byl to normální baráček jako každý, druhý tady a doktor byl Ind, mluvil i vypadal jak terorista a nějaký hygienický předpisy ta kna to se tady asi moc nehraje :D no neva.. prohlídl mě, udělal ze mě slepou když jsem si měla zakrýt jedno oko a číst písmenka a nemohla jsem si vzpomenout na J a H... noo super :D Vysolila jsem 80$, dostala povolení dělat sporty ve škole a jela konečně DOMŮ. Byla jsem fakt mrtvá..
Doma mi Anne řekla, že mi chce ukázat modlitební knížku jejího dědečka - no co se dá dělat :D - tak jsem na to koukla a ze začátku mi to ani nedošlo ale potom - není to Slovenština ??? :D byla no.. Takže Anne má předky na Slovensku a Halovi rodiče jsou z Irska...
Potom jsem se šla konečně vybalit a když jsem to měla za sebou, šla jsem dolů se podívat co dělají ti dva. Seděli na terase, pili vinko a povídali si o tom co celý den dělali. ( dělají to tak každý den, je to fajn :) ) Potom co jsem si spapala venku svoji dinner jsem se šla osprchovat, protože jsem byla opravdu mrtvá - posun 6 hodin dělá svý - ale ta sprcha mě celkem hodně probrala, tak jsem šla za nima zpátky a dala jsem jim dárky.. Líbily se - uff! :D
Druhý den, jsem zase vstala celkem hooodně brzo a zjistila že Anne i Hal jeli někam tak jsem šla na comp - fcbk po 3 dnech / zasvěcení ví jak to vypadá :D / Když se Anne vrátila, byl čas oběda, tak jsme něco do sebe hodily a jely koupit kytku a balónek pro Franny..
Na letišti jsme byli asi o hodinu a půl dřív, radši... Letadlo, kterým měla Franny přiletět přistálo, všichni už prošli a Franny nikde.. hm bezva :D nakonec jsme ji viděli ( lehce se ztratila ) ¨
Pak následovalo to co se mnou. Šli jsme k autu, Franny se chvilku divila jak je to velký, potom jsme jeli domů. Po cestě jsme se stavili pro pizzu -> zn. obrovská, a potom domů. Před domeme jsme potkali souseda, Bill, a tak nás představili a prej, že když budem něco potřebovat tak máme jít k němu. Tak jo no :D Potom jsme šly s Franny vytahat kufry na půdu, dali jsme si pizzu a šli spát.
co mě šoklo :
  • kartáček v myčce
  • nůžky v myčce
  • co se nedá udělat v mikrovlnce není jedlé
  • bez klimatizace se nežije ( a proto už asi týden nemluvím a bolí me v krku :D )
  • pití, do kterého si nemůžete dát led, není pití
  • Anne si dává led i do kávy když je moc horká
Co se jídla týče, tak Anne vaří každý den obrovské porce jídla, které poto mdojídají na snídani, oběd apod... Každý den máme maso a už mi z toho hrabe.

V sobotu jsme jeli s Halem na oběd do jeho klubu. Prej tam dělaj úžasný roastbeef sendviče - OMG!!! vypadalo to jak kdyby to jedli už minimálně 3 lidi před náma.. Anne s Halem se do toho pustili hned a my s Franny překonávaly pud sebezáchovy. Nakonec jsme to nějakým zázračným způsobem snědly :D Jelikož a tudíž tam byl kulečník, tak jsme začli hrát kulečník.. A od tý doby je to s Franny uplně nejvíc super :)
V neděli jsme s Franny vstávaly kolem 5 protože jsme jeli do kostela, ale o tom asi napíšu další článek.. Teď pojedem nejspíše nakupovat tak bye

Žádné komentáře:

Okomentovat